söndag 26 juni 2011

26 Juni

hoho. jaja.

Det går lite upp och ner med humöret sådär på dagarna. Men det är ändå rätt fint ändå.

Hade en otroligt trevlig midsommarafton hemma hos familjen Toledo-Schnell som innehöll grillat, film-mys, awsome rabarberpaj och karaoke med många whiskey-skålar med mama Fae.
Jag har oftast inte tyckt om karaoke. Det känns så utlämnande och pinsamt. Jag brukar mest vilja krypa ihop i en boll på golvet och helst inte vilja finnas till alls.
Men ICKE!
Vi sjöng, skrattade, bjöd på oss själva, applåderade och hade det riktigt trevligt. Det ännu trevligare var att jag insåg att det är inte så farligt att bjuda på sig själv och skämma ut sig lite. Man är ändå viktig, vettig och omtyckt. En underbar men ovan känsla. Känns som om jag kommer framåt med tips från Fru. Steinbach som jag äntligen har vågat ta tag i som jag inte vågade under gymnasietiden.
Fröken S gav mig en riktig spark i baken igår också, behövs ibland tror jag nog. När man har en dålig dag så är det så fint att ha en så fin människa vid sin sida som öppnar upp ögonen igen så det går att se klart.

Var på en långprommis igår också, bort till Gamla Uppsala och jag kan verkligen INTE FÖRSTÅ hur jag i 1½ år har missat detta underbara ställe! hoho.
Bjuder på några bilder, sen ska jag gå till Willys och handla lite för att göra köttsoppa och pannkakor till middag. woop woop!

Med massor av kärlek!
Frid!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar